Välkommen TILL HAGAKYRKAN

Vi är en kyrka med hjärta för Habo och Jesus i centrum. Vi vill finnas till för dig som söker meningen med livet och vill växa i din tro.

Vår verksamhet

Gudstjänst

Neve Charity programs provide support in some of the poorest and most underprivileged regions.

Unga vuxna

Pop Corn

For over years, Neve Charity has been working to abolish poverty and illiteracy from all people.

Hemgrupp

Barnmöte

Whether you contribute financially or as advocate for good, you make a real difference.

arrow-35405_640

Vändzon

Johan nilsson

Johan Nilsson

Föreståndare

Locavore pinterest chambray affogato art party, forage coloring book typewriter. Bitters cold selfies, retro celiac sartorial mustache.

Mirjam Lundgren

Verksamhetsansvarig pastor

Hanna Rosén

Ungdomsledare

Benny Nilsson

Pastor

get involved

how you can help

Make a donation

Your generosity makes our work possible. Whether you contribute financially or as advocate for good.

Start A Fund

Join our Efforts