I Hagakyrkans Teams kan vi få information om vad som händer och kommunicera med varandra. I allt som skrivs ska en vänlig ton hållas. Det får inte förekomma personangrepp eller något som kan uppfattas kränkande.

Plattformen är avsedd för enskilda personer. Företag och andra organisationer får inte bedriva marknadsföring. Det kan ibland vara värdefullt att enskilda personer som tips eller annat nämner företag eller organisationer, men det är då viktigt att det sker med omdöme.

Hagakyrkan tar sig rätten att ta bort sådant som uppfattas olämplig. Om någon upptäcker olämpligt sätt att använda Hagakyrkans teams, kan den personen rapportera till teams@hagakyrkanhabo.se

Hagakyrkan har ensidigt rätt att revidera, uppdatera eller ändra användarvillkoren.

Så här använder du Teams på datorn

Så här använder du Teams i din telefon